sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Kuukauden kootut osa VII

Kirjat:
  1. Pappilan neidot (Kaari Utrio)
  2. Saippuaprinsessa (Kaari Utrio)
  3. Pimeyden taikuri (Maggie Shayne)
  4. Muumilaakson marraskuu (Tove Jansson)
  5. Ihmemaa (Cecelia Ahern)
Muuta:

Heinäkuu onkin liitänyt siivillä ja ikävissä tunnelmissa. Olen ollut vakavan sairastapauksen vuoksi ison osan heinäkuusta poissa kotoa. En ole itse sairas, mutta joku lähisuvussa on. Olen nukkunut koko kesänä hurjat kaksi yötä kotona omassa sängyssä! Kissat ja minä näet pakkasimme pakaasimme jo kesäkuussa, silloin reissun ei tosin pitänyt olla näin pitkä. Omien kissojen sijaan olen ollut tekemisissä lehmien, erään punaisen kissan ja pystykorvan kanssa. Suvussa oli myös syntymäpäiväjuhlat, joilla tuli nähtyä taas sukulaisia.

Eipä mitään muuta olekaan oikeastaan ehtinyt tapahtua, ainakaan mitään merkittävää. Odottelemme edelleenkin Felixin allergiatestin tuloksia saapuviksi. Olen virkannut joululahjapeittoja iltapuhteena, sen minkä olen jaksanut. Kummasti ulkoilma ja työ väsyttää ;)

Voikaa hyvin!


1 kommentti:

Jenni kirjoitti...

Kuulostaa raskaalta. Tsemppiä! :)